ieya

ieya

Tuesday, May 28, 2013

kosong

harinieyh rasa nak menjerit je sekuat hati kalau boleh .. kalau boleh benda 2 semua aku dah buat haryniee .. cuaca sekrang ssangat tidak selesa .. kadang-kadang angin pown bertiup kencang , sekencang perasaan yang aku rasakan sekarang nieyh .. entah pa yang mendorong aku berasa begini .. yang sangat mendukacitakan ialah , aku dah macam orang gila mengenangkan nasib diri yang tak kesudah .. entah apa yang sangat menganggu fikiran aku sekarang nieyh .. dan apa yang paling penting sekarang ialah , aku nak fokus satu jee .. aku nak belajar bagi habis then aku nak tinggalkan kuantan .. tapi bila fikir balek , nak dekat 3 tahun dah aku dekat situ .. nak tinggalkan kuantan pown ada rasa sayang sangat .. duka ,manis gelak tawa semuanya ada dekat sane .. life aku semua ada dekat situ ..


sekarang nieyh apa yang aku rasa semuanya kosong , aku rasa life aku kosong .. jiwa aku kosong , otak aku pown sekarang kosong .. aku malas nak pikir apa2 yang boleh buat otak aku cepat serabut .. entahh laa , apa laa yang patut aku buat sekarang .. aku cuma nak rasa sikeett jee , sikeett jee kemanisan hidup .. payahhh ke ? payah sangat ke nak dapat rasa semua benda 2 ..?

No comments:

Post a Comment