ieya

ieya

Thursday, May 16, 2013

bismillah~



Assalamualaikum , salam penghulu segala hari.. jumaat yang penuh dengan barakah yang sangat diharapkan segalanya berjaland engan begitu lancar .. setiap manusia dalam hidup tidak pernah terlepas dari melakukan kesalahan demi kesalahan , segalanya telah tertulis , tiada yang sempurna dalam hdup nieyh selainNYA. berdoala semoganya berjalan dengan lancar dan seiring degan apa yang kita harapkan ..


bila fikiran serabut , hati selalu saja tak tenang . segalanya bagaikan sangat berserabut , entah apa yang boleh membuatkan kita merasa tenang disat kita sedang berjuang dengan masalah , tentunya kita sangat mengharapkan yang masalah itu cepat pergi seperti cepatnya ia datang ..dalam kesulitan sekarang , entah apa yang patut aku buat . keputusan perlulah setanding dengan akal.. jangan sampai membuat keputusan yang teburu2 dan menyusahkan diri sendiri .



andai satu hari semua nieyh dapat diselesaikan dengan mudah , aku janji aku akan lebih hargai hidup aku yang sekarang , pada suatau masa nanti yang aku harapkan cuma orang akan lebih hargai kewujudan aku . bukan hanya mentafsir aku sebagai seorang manusia yang tak tahu apa kegunaannya , semoga suatau hari , semua orang akan merasa aku amat berharga . semoga suatu hary nanti , ketiadaan aku akan membawa seribu satu kekosongan pada diri mereka .. i just pray for my self only , only my self.

No comments:

Post a Comment