ieya

ieya

Tuesday, May 7, 2013

sayangnya,cepat masa berlalu..

Assalamualaikum,alhamdulillah syukur ke hadrat illahi dengan limpah nikmatnya aku masih diberi kesempatan bernafas di atas muka buminya .. walau kesalahan demi kesalahan setiap hari yang sering aku lakukan , tetapi aku masih diberi kesempatan untuk bernafas .. sungguh aku sanggat bersyukur ..

sekejap saja masa berlalu . pejam dan celik kita sebentar lagi kita bakal berpisah .. boleh dihitung dengan jari apa yang kita telah lalui .. rasanya masa dah cukup panjang untuk kita mengenali satu sama lain .. tapi hati pula seakan menolak , rindu ibarat datang bertandang , fikiran diterjah rasa sayang nak meninggalkan segala kenangan . sungguh aku akan rindukan segalanya .. hembusan pagi ini ibarat mendamaikan jiwa , mendorong aku untuk menerjah jauh disudut hati untuk melontar kan segalanya . sungguh perit tapi itu yang perlu aku lakukan . lama sungguh rasanya tidak meluahkan segalanya , setiap masa rindu kepada kalian tidak pernah terpadam , andai saja satu masa , takdir dan masa cuba hendak memisahkan kita .. katakan pada ku itu bukan langkah yang terakhir untuk memisahkan kita.. pada detik terakhir pepisahan kita nanti , akan aku cuba sorokkan segala linangan air mata , sungguh aku pandai berbohong pada perasaan ..

sayang-sayang sekalian , kalian adalah teman,sahabat,kawan rapat,sahabat sejati,tempat bergaduh,tempat mengadu,tempat segalanya yang bole dikongsi .. sayang aku pada kalian tidak akan pernah terpadam ..

along
syura
ieyda
helina

No comments:

Post a Comment