ieya

ieya

Monday, May 20, 2013

no title

malam yang sunyi di kampung halaman , tanpa teman yang sudi sama-sama berkongsi cerita , gelak tawa dan tangisan mesra .. aahh .. sungguh aku rindukan semuanya .. kesepian sungguh , malam nieyh , aku boleh menggorak senyuman yang paling lebar , walaupown satu sudut yang laen aku tahu ada insan yang sedang menangisi tangisannya untukku .. apa saja yang aku boleh buat , hati aku sudah keras sekerasnya ... sungguh aku menyesali apa saja yang telah terjadi .. aku berjanji suatu hari kau akan aku lepaskan untuk mengakhiri penderitaan yang sedang kau lalui kini ..

entah kenapa aku boleh sayang kau , aku rasa semacam .. dah lama tak rasa macam nieyh .. ganjil singguh perasaan nieyh .. entah apa yang mendorong perasaan nieyh menyergahku .. sungguh , aku rindukan perasaan nieyh .. tapi sekarang aku perlu matang dalam menentukan perasaanku .. jangan mudah terpedaya dengan perasaan yang dikaburi dengan nafsu ... sedih terkadang mengenangkan nasib diri yang entah bagaimana ..

No comments:

Post a Comment