ieya

ieya

Monday, June 10, 2013

bored!

okeyy , alhamdulillah sebab sekarang dah nak masuk sem baru and new life and a real life .. what? ape yang real life sangat ? okeeyy , semalam aku dah mula gerak balek kuantan , hummmm .., aku memang rindu kuantan , tapi aku lebih rindukan my life dekat kuantan yang lame .. semua benda 2 dah hilang and dah tanam jauh dalam tanah 2 , nak dikorek balek memang tak mungkin ...

sekarang nieyh aku tengh tunggu masa nak bukak sem , buat sementara nieyh aku just duduk terperap dalam bilik and mengenang nasib .. huhhh .. bilik dengan membe terasing memang tak boleh blarr laa die punyee citer , membe masing-masing keje .. nak berjumpe muke pown payahh ... so lepasnieyh apa yang patot , aku ushar part time dekat tempat keje mmbe , aku pown nak sibukkan diri jugak .. duduk terperap dalam bilik pown bukan boleh dapat ape ..


what a suck life

No comments:

Post a Comment